Gameday

Nybro hemma idag.

Började i morse med gröt, en smörgås, två glas vatten.
Off to work.
Degade runt i en timma
Klockan blev 10.45 och det var dags för smörgås nummer 2 + ett ägg.
Mer degande fram till 12.30. Lunch på Kupolen med mina kollegor.
Cyklade hem.
Softat och donat lite i ett par timmar nu.
Om 20 mins hoppar jag på blå faran ner till ishallen.
Taggar upp lite sakta, upp till gymmet. Brunkar lite frivändningar och benböj.
Ett par parti tvånudd.
Sen kl 19.00 så ska vi kriga järnet för 3 pinnar.

På återhörande.



Kommentarer
Postat av: zwubb

Grattis!

Svårt att spela mot 6 spelare en hel match! Gillade den nya konstelationen du hoppade in i, synd att du hamna på bänken, inte förtjänt tyckte jag men men.



En sak är säker, JAG ska bli hockey dommare, nu får det FAAN vara nog på den bedrövligt dåliga svenska dommar kåren. Pinsamt.

Hoppas blomman har bra läk kött för nyckelbenet! Han fick väl en mindre trevlig kväll på morfin antar jag!!

Fortsätt ta för dig Gibban, du är omtyckt o respekterad, synd att man inte fick se en dans med 91an eller om det var 94an. Konstigt att ingen proppa han ordentligt för att visa att ni inte accepterar sådana påhopp han gjorde!

Nåväl, 2 är bättre än noll! Ni har en riktigt bra trupp men det har låst sig ser det ut som, lite mer stolpe in o förbättrat självförtroende o ni kommer åka som tåget!

Gött mos! Trevlig helg!

2008-10-10 @ 22:18:48
Postat av: Blomer

Blir förbannad på Arvedsson som bänkar dej i sista du va ju bra i matchen.....synd att du inte fick ta 91 an qvick hade vart kul o se...kör hårt

2008-10-10 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0