Hockeyallsvenskans nyhetsbrev

Jonas Gustavsson på Hockeyallsvenskan.se ringde upp mig i veckan för ett litet snack.
Det var precis efter en träning där jag och Daggen som vanligt tyckt att vi va råsköna och lekte Dany Heatley där ute. Det resulterade i en rätt sprallig Gibban och en rätt rolig artikel.

Men som vi säger i branschen. "All publicitet, är bra publicitet"

Läs hela intervjun här:
Tacklare och tyckare i ett

Eftersom jag är råschysst som lägger upp intervjun här hoppas jag att alla går in på hockeyallsvenskan.se och anmäler sig till deras nyhetsbrev. Bra skit!






Kommentarer
Postat av: albert

haha brorsan inte är du sen på att sticka ut hakan heller, skön intervju!

2008-10-09 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0