Think twice.

Tar tag i mitt liv med ena handen och en köksstol med den andra. Ställer stolen så stabilt som möjligt i rummets centrum. Ovanför mig lyser en lampa fylld av ideér och arbetslusta. Tar ett rejält kliv med vänsterfoten upp på stolen. Greppar tag i stolsryggen med ena handen och häver upp resterande del av kroppen med en stor kraftansamling. Några sekunder krävs för att återfå balansen. Sträcker ner handen i byxfickan och tar upp den stora svarta tuschpennan jag förvarat där den senaste timmen. Nu är jag nästan där..målet för kvällen.
Tar ett djupt andetag, drar av korken på pennan och går upp på tå. Med stor beslutsamhet och en något svajjig armföring skrider jag till verket. Några ögonblick senare är färdig med mitt verk. Resultatet är ett halvknackigt men ack så betydelsefullt svart kors i mitt annars så vitbländande tak. Varför? Gibbs har just insett konsekvenserna av sitt handlande..

...dags för plugg.


     Hej.




Kommentarer
Postat av: Dalhen

Hoppas armbågen är bättre o benen piggare.

Beställningsjobb 1: Ge erik Karlsson en riktig bröstvärmare så han inte får tid o slå sina passningar.

Beställningsjobb 2: Ett äkta Gibbs Hattrick

Kör hårt.

plugga ett nödvändigt ont hehe

2008-10-24 @ 09:46:55
Postat av: zwubb

Tjena!

Sorg igen, upp som en sol, ner som en pannkaka......

Ge oss ett referat och din syn på matchen, om du har lust.

Man kan inte ändra på det förflutna så iofs så är det bara ta denna dag som den kommer o leva i nuet, samtidigt så måste felen rättas till. Vad har Du för lösning på den skrala utdelningen på bortaplan? Tisdag är jag återigen på plats o skrålar och hejar (skäller på domaren om så behövs).

Så länge ni gör ert bästa så kan man inte kräva mer.

Mina barn fick för första gången uppleva ERAN is idag, det var allmänhetens åkning och en massa nostalgi, kul o kunna ge dem denna möjlighet!

Ladda batterierna och Lycka till imorgon, finns bara allt att vinna i en sådan match!

/Zwubb

2008-10-25 @ 11:52:56
Postat av: Emmy

Men ditt nöt. Det är ju inte jag som vill ha "tips", jag är perfekt. Det är nån brud som har gått in och bett mig om råd.

2008-10-27 @ 08:54:30
URL: http://emmyline.blogg.se/
Postat av: Gibban

Zwubb: Matchreferat är inte min grej tror jag..sorry att vi torskar hela tiden, de är inte med flit.

2008-11-03 @ 10:25:29
URL: http://gibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0