Live blogg!

Nu ni, nu har det slagit slint i den här mannens huvud. Har vidgat vyerna, expanderat mitt utbud, utökat sortimentet.
Mitt första streamade inlägg är härmed ett faktum. En direkt inblick i vad jag gör, här och nu.

Så vilken intressant plats i världen can i possibly be blogging from?

Jo, ett vitmålat, fredagsmorgoninfluerat klassrum på tredje våningen i Bregårdsskolans lokaler.
En handelsklass, klart införstådda med numret på denna dag. Nummer 5. "Friday!", som min klasskamrat Tim skulle ha uttryckt sig.
Plötsligt bryts lugnet och flippandet på datorernas tangenter av en lärare som säger de magiska orden. "Då slutar lektionen".
I perfekt synkronisering hörs hasandet av 22 stolar som skjuts bakåt. 44 stycken fötter som skyndar sig mot dörren för att ge sig iväg på nästa äventyr. Där emellan, en 10-minuters rast. En rökpaus. Ett par skratt framkomna av torftiga skämt.

Kvar sitter jag, med min dator och ett glatt humör.

Life´s great sometimes =)

Kommentarer
Postat av: D

Hur är det med armbågen ? När får vi se dig spela igen ?

Önskecoach ?

2008-10-17 @ 11:42:42
Postat av: en på sittplats som undrar

Förstår om du inte vill prata om Arvedsson och vad du tyckte om honom. Men tror du det kan bli bättre nu? Jag både tror och hoppas att du kommer få fler chanser nu i alla fall =)

2008-10-17 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0