Monday night

Har länge suttit i valet och kvalet om jag skall delge er mina sköna rader denna måndagsafton eller icke. Resultat talar sitt tydliga språk även fast ett tillfälligt avbrott och en helkväll med Entourage hade varit minst lika bra.

En notis jag just gjorde var den att antalet klick på bloggens sidor nästintillfördubblas på söndagar. Man kan väl sammanfatta det som så att alla bakfulla jävlar surfar sönder nätet och i brist på annat hoppas att jag ska ha uppdaterat bloggen från när dom var där senast cirkus en timme tidigare. Dream on, säger jag men tackar ändå för visat intresse och hänvisar till mer frekvent uppdaterade webbsidor som aftonbladet och expressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0