Monsters inc

Slänger då och då en blick på mitt monster till högerarm. Genast tänker ni såklart på den enorma muskelmassa den besitter och jag förstår era tankegångar. Men nu syftar jag faktiskt på något helt annat. Under min rehabiliteringsperiod har min arma arm (haha) utsatts för x antal omläggningar av förband. Det senaste påfundet var grepptejp som vanligtvis används högst upp på klubbskaftet. Fördelarna är naturligtvis dess greppande förmåga tillsammans med elastisitet och slitstyrka. Den klara nackdelen, som självklart inte visade sig förräns efter cirka 48 timmars användning, ej lämplig för känslig hud! Detta har i praktiken inneburit ett jävla kliande från kusin vänsterhand och frambringat otäcka utslag av varierande nivå på äckelskalan. Glädjande nog har de flesta av dem slutat ge ifrån sig en genomskinlig illaluktande vätska och istället börjat återgå till den helvetes källa de kom ifrån.
Nog om detta, inom kort skall min högra hand (bokstavligen) vara i full form igen, kunna glänsa i all sin prakt och när tid finnes även dela ut en del singelbiljetter till "the gun show". Interested?

Kommentarer
Postat av: Emmy

A little full of yourself? :)

2008-10-21 @ 10:06:30
URL: http://emmyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0