Thirsty

Har på sistone återigen funnit tycke för Fucking Åmål-drycken numero uno, Oboy! Denna läskande dryck, så enkelt tillagad av bara pulver och iskall mjölk återfinns mer ofta än sällan på mitt matbord. Minns in reklamerna för ett tag sedan? B.la ett par som hånglade med oboy i munnen vill jag minnas. Själv tillhör jag den gamla torra skaran som har svårt för nymodigheter. Jag blandar min oboy omsorgsfullt med en fullstor matsked. Något stressat och ivrigt häller jag upp mjölk näsan ända upp. I med två stora skopor och sen 4-5 varv med den magiska spaden. Eftersom jag är född utan tålamod och så oerhört sugen på innehållet i glaset tvingar jag mig själv att ta en klunk innan jag kan gå iväg med det till matbordet. Nåväl, det där var min oboy-historia. Frågan är, hur blandar du?

Kommentarer
Postat av: luffen

häller i mjölk i de största glasen vi har hemma på ekehjelmsvägen och tar 2stora skopor oboy sen rör ja runt med en sked tills alla svarta chockladprickar är börta.. De ger "rörliga" handleder dessutom... För ett bättre lir med puck gör som ja ;D kom förbi på ett glas innan morgondagens match!

2008-10-22 @ 01:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0