Expediton Kga?

Självklart blev det fika idag med.
Bra uppslutning må jag säga. Fest(fika)fixare2 Daggen började samla in anmälningar redan efter träningen. Vi fick med oss festfixaren1 tillika Mr.Hattrick, Fredrik "Freddie" "Stora kanonen" "jag e från hufvudstan" Eriksson som idag gjorde sin debut i fika-ligan. Självklart vill vi ge alla en chans att visa vad dom går för. Att ta en ordinarie plats är inte lätt vilket Bengt-Anton kan intyga då han blev petad i sista sekund inför dagens sittning. Temat för dagen var att ha med sig saker. 
Skjortlidde hade med sig ett långväga besök från gurkstan. Peppe hade med sig en keps som han snyggt placerat bak-o-fram på sitt huvud. Jag hade med mig exakt 20 kronor till en Loka Citron och Daggen hade med sig en riktigt bra mössfrilla som han jobbat hårt på den senaste månaden. Han nämner då och då något om en klippning, dock finner jag det skumt att han inte tagit tag i saken ännu efter så lång tid. En närmare utredning skall göras. Ett svar måste till på frågan varför Daggen, som ofta liknats vid Sunshine i hitfilmen Remember the Titans, plötsligt börjat med ett frekvent användande av mössa såväl inomhus som utomhus?
Nåväl..

Som ni märker har min blogg formats till något av en dokusåpa, en reality show. En modern och barnvänlig version av big brother som innehåller så mycket mer än fylla och silikonbröst. Ett Expedition Robinson där deltagarna istället för att ha placerats på en öde ö utan mat lever det hårda livet som pressade idrottsmän i en stad nära dig. Det är kärlek, hat, intriger och lyckliga ögonblick. Röster har höjts om ett stort intresse ute i landet för tjugohundra-talets svar på Villa Medusa.
Folk vill veta mer. Nyfikenheten hos det svenska folket går inte att ta miste på.
Vem slår vem i armbrytning? Vad heter Daggen på riktigt?  Vilka av grabbarna är singel?

Naturligtvis känns det inte mer än rätt att ni ska få svar på era frågor. Skall försöka lägga upp intervjuer här med huvudrollsinnehavarna. Ganska upptagna personligheter som kan vara nästintill omöjliga att få tag på, i alla fall före 11 på förmiddagen. Men jag ska göra mitt allra bästa.


Nu går bollen över till er läsare. Vad vill ni veta? Jag vet att det finns någonting ni alltid funderat över, så ut med språket ;) 


Kommentarer
Postat av: Anton jernberg

Skulle vilja se en liten filmsnutt med din polares Malkindragningar :)

2008-10-21 @ 01:03:56
Postat av: Sofia

Vill ju veta allt onödigt vetande =)

Mycke bra blogg föresent, får ett smile på läpparna varje gång jag läser =)

2008-10-21 @ 08:02:12
Postat av: Anonym

Gibbson, skulle vilja så en bild på den sk trasiga armbågen. Är verkligen så mycket att gnälla över? ;P

2008-10-21 @ 13:00:45
Postat av: Larsa :)

Där du Gibban :)

Postat av: Anonym

vad sägs som lite roliga intervjuer.. lite konstiga frågor.. vem har fulast frisyr i laget? vem är lagets hunk? fetast skägg? störst fötter? helt enkelt lite sjuk frågor som du kan ställa grabbarna:P

2008-10-21 @ 23:17:14
Postat av: Anonym

Jag vill veta varför Daggen kallar sig själv "Det bomber"???

2008-10-22 @ 13:01:46
Postat av: Ursäkta "der bomber " ska det vara

2008-10-23 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0