Tacorisk

Thursday night.

Har inte skrivit på en hel dag och det blir uppror bland läsarna. Trots en kort stubin och ett långt tålamod(dålig ekvation) så har jag stått ut me diverse glåpord och hetsiga kommentaer.

Ikväll var vi ett gäng hos Bülow och hade tacorisk-kväll. Tacos, spelet risk och FBK-Djurgården i bakgrunden. Lägg till lite gott sällskap på det och en hel del verbala gliringar så har du en myycket trevlig kväll. Vill absolut inte skryta men king som jag är tog jag hem Risken på ett ganska enkelt sätt. Hade i uppdrag att eliminera, äta upp, krossa de röda arméerna, dvs Suddens mannar. Efter att ha trollat lite med tärningarna var det fixat på dryga timmen, ingen big deal.

Imorrn ger vi oss av söderut, till Växjö närmare bestämt. Ni vet den där staden dom spelade in Voxpop på i slutet av 90-talet. Vill minnas att mitt favoritprogram 100 kilo godis också spelades in där nere. Det var bra tv det.

Sleepy time för en annan. Måste bara meddela att jag står inför ett mycket tufft beslut. Har laddat ner senaste avsnittet av Californication nu. Frågan är bara, ska jag se på det nu..vilket jag är mycket sugen på att göra, eller vänta tills imorrn på bussen när jag kan njuta av det nästan ännu mer...hmm..
Nej fan, skitsvårt. Får nog bli imorrn ändå.. nu märker ni ungefär svårighetsgraden på mina dagliga bekymmer.

Det börjar bli kallt. På med vantar, mössa och halsduk. Ta hand om er, det är viktigt.


Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde bort din babe i inlägget

2008-10-31 @ 00:22:36
Postat av: Tompano

Vilka I-Landsproblem du har Pôjk ;)

2008-10-31 @ 01:02:15
URL: http://tompano.wordpress.com/
Postat av: Anonym

aa det gjorde du vickan!

2008-10-31 @ 13:10:00
Postat av: Anonym

aa det gjorde du vickan!

2008-10-31 @ 13:10:16
Postat av: Gibban

Vilken babe menar ni?

2008-11-03 @ 10:19:39
URL: http://gibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0