Victory, but not satisfied

Riktigt skönt med seger. Är grymt stolt över grabbarna! Alla tog sitt ansvar och gjorde sin uppgift på ett bra sätt. Vilket leder till bra insatser som i sin tur generar segrar..

Är dock inge nöjd med mig själv idag. Var seg i benen, tog fel beslut och lät min ömmande arm komma i vägen för mitt spelande. Blev helt rättfärdigat bänkad i tredje. Visst ville jag spela vidare, så är det när man har vinnarskallen, men det bästa var nog att låta andra göra jobbet.
Det mest positiva jag känner nu är att imorgon är en ny dag och att det är ny match på fredag. Då ska jag prestera bra mycket bättre hockey, va så säkra =)



Kommentarer
Postat av: zwubb

GRATTIS till segern!

Får tyvär hålla med, du såg seg ut idag, lite fel i spelet!

Men det är historia, vet vad du kan så det är bara att ta nya tag o glömma din egen insats men glädjas åt laget.

Riktigt stort tack ska ni alla ha för en bra LAG insats!

Grattis igen!

Varför tacklar inte daggen motståndarna lika hårt som han tacklar sargen ?:)

2008-10-22 @ 23:26:13
Postat av: Dalhen

Gött me seger.

Får hålla med dig o swubb om analysen.

En gibbs som inte smäller på blir liksom fel.

Hopppas armbågen är bättre på fredag.

2008-10-23 @ 08:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0