"If you aint first, you're last"

Gameday!

Ligger i sängen och laddar. Eller vad man ska kalla de. Jag gör ju egentligen helt tvärtom. Tar det hur lugnt som helst och tänker på allt annat än hockey. Jag gillar att göra så. Liksom bara vara chill och relaxed fram till matchstart. En bra uppvärmning, en skön känsla. Sen...
Boom!
En tränare med intialerna J.T tjatade in i min skalle en gång i tiden att när pucken släpps, det är då det gäller. Då slår man på knappen.
Så varje gång precis sådär före nedsläpp, när femmorna är uppställda och samma låt ljuder ur högtalarna, tänker jag:

"When the puck drops... boom!"







Kommentarer
Postat av: Sparven

Haha



av/på, av/på säger han å tänder och släcker en imaginär taklampa.

2008-09-03 @ 21:51:13
Postat av: zwubb

Surt sa räven! Såg aldig på knappen igår gibbs!Du tog en tackling klockrent som var det enda positiva jag tog med mig från hela matchen. Hur lät det i omklädningsrummet efter matchen? Fatta att man kan bara inte förlora mot Öik, men shit happens. Hoppas de kommer mycket mycket mera från hela laget o dig, vill att du ska kliva fram o bli den legend som du har inom dig. Du kan bli den om bara du vill! Som du sa själv, ta chansen när du får den! Lycka till nu för faan!

2008-09-04 @ 21:19:02
Postat av: Gibban

kan säga att de va riktigt tunga huvuden efter matchen. De kändes pinsamt nästan..så de va ingen höjdare. Men detk ommer inte hända igen.

What doesn't kill you, makes you stronger

2008-09-06 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0