Inte lika bra som det förra inlägget

Har just insett jag inte känner mig själv så bra som jag trodde.
Idag stod det sovmorgon på schemat och jag hade planerat in att sova ut ordentligt tills det att jag vaknade av mig själv runt elva-snåret ungefär. Men tji fick jag.
08.20 ligger jag klarvaken i sängen och känner en stor besvikelse. Till råga på allt somnade jag inte som den stock jag brukar igår kväll. För er som inte har koll så är jag den där killen som sitter uppe tills jag är trött, sen lägger huvudet på kudden och somnar på två röda. Men med tanke på gårdagens oförutsedda avvikelse i sovschemat kanske jag borde anat oråd inför den stundande morgonen.
Summan av allt detta är alltså en Viktor, irriterad över en onödigt tidigt uppgång och med en hel dag framför sig att slå ihjäl.
Ska nog ta mig för och styra om den här lägenheten nu när jag har tid. Har slängt över alla bilder från den förra datorn till min externa hårddisk så nu ska jag ställa undan den där gamla burken en gång för alla. Ingen skugga skall dock kastas över den, en riktig trotjänare de senaste 4 åren.
Planerna för lägenhetens ommöblering är i alla fall storartade. Sängen skall skjutas 36 centimeter nordlig riktning, teven ska in vid fotändan och soffan får återigen byta plats med matbordet. Man kan göra stora ting med små medel, eller vad är det man brukar säga..


Såg ett skönt klipp på youtube. Fick mig att skratta gott.









Kommentarer
Postat av: bujän

oh, är jag inte bra så säg?

Och detta är det berömde brodern, I presume! Dig har jag sett många små videoklipp med må du tro, favoriten var när bullen skulle skjutas in i ugnen.

För övrigt får jag panik när jag sover för länge, är det inte en lättnad att vakna tidigt och ha en LÅNG härlig dag framför sig?

2008-09-02 @ 17:22:13
URL: http://bujs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0