Om jag inte...

...vore så trött så skulle jag:

...orka skriva ett riktigt bra blogginlägg om konsten att hälla yoghurt på sig själv 07.45 en måndagsmorgon.

...förklara hur jävla enkelt de är att vara back i spelet ishockey

...berätta för er hur tråkigt och värdelöst det är att träna hockey jämfört med att spela match

...plita ner en lång utläggning om meningen med livet

...sätta er in i situationen längst ner i frysboxen i ett allsvenskt lag såhär precis intill seriestarten.

men eftersom jag är trött så säger jag bara ha en fortsatt trevlig vecka. Väl mött i ishallen.
och till alla we som slutat gå på matcherna för att kaffet blivit dyrare. Jag lovar...det är kostar bra mycket mer i globen! dessutom tror jag de är okej att ta med sig egen termos.


Kommentarer
Postat av: D

Cheer up.

Utan o låta religös..Don't let'm break your spirits.

http://www.youtube.com/watch?v=1M6FQzsCmWI&feature=related

Ta chansen när den kommer.

2008-09-16 @ 08:13:19
Postat av: F-Troop

Allt som behövs är ett byte, en tackling, en balja i krysset och en fet smäll över käften på någon som inte visar hemmalaget och publiken respekt i Nobelhallen. Sen är du publikens grabb och publiken betalar tränarns lön.

2008-09-16 @ 09:15:37
Postat av: bäckis

visa nu för FAN att du vill.. mosa de jäkla löven spelarna. GOO BIK

2008-09-16 @ 10:32:07
Postat av: M

du har fått flera priser för bästa tacklaren i WHL, fortsätt med den spelstilen! Det är som F-Troop säger, en publikfavorit blir en tränarfavorit! Du får helt enkelt köra lite hårdare i tacklingarna, lite fulare, lite smartare. Ligg nära motståndarna så möjligheterna finns att dela ut en riktig stjärnsmäll!

2008-09-16 @ 11:08:55
Postat av: Illa

Du borde ha en ordinarie plats. Samt att coachen bygger upp femman spelsätt enligt förutsättningarna.



Vad jag har sett på dom 2 matcher jag sett har jag lidit med dig att femmorna du spelat i har ej spelat den hockey som din spelstil gör sig bäst i.



Du skall jaga puckar "dump and chase" skrämma livet ur motståndarna, skapa ytor åt dina lagkompisar. Detta kommer endast att ske om coacherna, coachar dig rätt. Dags för modern coachning och se till att man får ut de bästa urt varje spelare. Lider med dig att inte tränarna ser detta. Dags att dom vaknar och börjar använda spelarnas talnger. Rocka på och kämpa. Du kommer äga i Bofors framöver!!!

2008-09-16 @ 14:30:12
Postat av: Penguin

Tre poäng imorgon Gibbs! Tror på dig och laget! Det är bara att bita i kudden som man säger, chanser får man. Nu är det även dags för oss supportrar att visa vårat stöd för er. Vi kommer finnas där för er imorgon och på söndag åker vi upp med två bussar till Mora.



Alla till Red Brick imorgon Onsdag från kl 16:00 där vi laddar upp inför matchen!

2008-09-16 @ 18:27:16
URL: http://www.biksupport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0