Post game talk

Nyss hemkommen från Nobel. Tog ett mellanstopp hos Lidas där det blev en kvällsmacka och lite telefonsnack.
Vi förlorade med 2-1 mot Löven men lirade rätt bra i tredje perioden. Fast vi måste göra något åt de här med att sätta dit puckarna. Visst kan man klaga på oflyt och monstermålvakter men så vitt jag vet så är det laget med flest mål som vinner och tar med sig poängen hem. It's a known fact..
Fick hoppa in och göra tre byten i tredje perioden. Det kändes bra och jag fick in en bra tackling, en bra backcheck och en bra rensning ur egen zon. Såna där småsaker kanske ni inte tänker på uppe på läktaren men det tillhör mina uppgifter och jag är nöjd varje gång jag lyckas med dem. Hade en rejäl satsning bakom mål som jag missade på också men det känns mycket bättre att ha försökt köra över en jävel i ett sånt läge än att bara sätta dit klubban och pilla lite på vinst och förlust. Hörde minsann klacken jubla lite extra när jag kom farande och då blir man alltid jävligt sugen att bjuda dem på en riktig bröstvärmare a la Gibbs.

Ny match på söndag, Mora borta. Skönt me mycket matcher. Träning är segt som fan..

Nu ska jag sova som en stock.
Vill verkligen tacka publiken och klacken idag för ett suveränt oväsen. Det var som att vara tillbaka i Usa igen där folk skriker sig hesa för minsta lilla. Så jävla skön stämning då. Hoppas det fortsätter på den inslagan vägen, tack ska ni ha =)

ps. Gäsrin är en pajas. ds



Kommentarer
Postat av: en i klacken

Härligt att se dina byten! Du bidrog med energi o fart de få byterna du gjorde! Helt övertygad om att du kommer få mer speltid. kör på bara, såg även hur glad du blev vid vårat mål och att du hoppade in i gruppen, de betyder att du verkligen gillar bofors. och sånt smått ser suppotrarna ska du veta! synd att du inte fick sätta dit en propp. o gästrin, jaa han gillade nog ingen i hallen idag. Lycka till på söndag!

2008-09-17 @ 23:58:56
Postat av: Julia

gooo gibbs :)

hur går de i skolan :P?

2008-09-18 @ 00:17:38
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: En som inte vet

vad var de för fel på gästrin idag då???

2008-09-18 @ 01:11:44
Postat av: Gästrin??

Inget fel på honom. Bara en filmare av gammal god fjantklass.

2008-09-18 @ 07:47:14
Postat av: zwubb

Klart jag såg bakcheck, mosandet mot sargen och ett försök att göra slarvsylta av killen bakom mål, vet inte om vi har så bra sjukvård här så de var kanske lika bra du missade:) satt med ett stort leende o njöt av de få byten du gjorde, riktigt skönt att de byten du fick gick bra, nu är det bara att köra på :) De kommer mer speltid för din del!!!!

2008-09-18 @ 09:02:08
Postat av: Kicki

Det blev en helt annan stämning på läktaren när du kom in och fick spela, det är dig supportrarna och "förståsigpåarna" på läktaren vill se och det hörs på allt prat "Tuffa Victor". Ha det gott och lycka till på söndag.

2008-09-18 @ 10:09:21
Postat av: Hockeytanten

Riktigt gött o se dina byten igår, det blev liksom mer energi på isen när du klev in :-)

Go for it på söndag.

2008-09-18 @ 13:16:31
Postat av: Illa

Läste denna på en blogg nyss. Så skickar vidare denna utmaning.



Säsongspremiär för Bofors Bobcats mot Björklöven. Vad skall en hockeyprofessor som mig säga om denna match? Imponerad av BIK´s 3:e period, samt inställningen hos vissa av spelarna. Dock fortfarande ett mysterium, Vem skall göra målen? Men framför allt vem skall se till att Gästrin får storstryk nästa gång vi möter dem. Vilken nolla. Att han kommer undan med så mycket skit är ett mysterium. Skulle kunna skänka en månadslön om Sjödin tog tag i denna filmare och plåga. Så hoppas Sjödin eller nån av hans bekanta läser min blogg. Meddela Gibbs att han fått en utmaning. Dessvärre kanske inte så poppis hos tränaren (Arvedsson) om ett sådant påhopp sker. Nu låter jag säkert lite för aggressiv i mitt tänkande. Men tror de flesta på läktaren igår har samma åsikt som jag. Nhepp nog om hockey. Eller 2 saker till. HV tar SM-guld och Bofors till kvalserien.

2008-09-18 @ 13:45:10
Postat av: krutte

Bara att vänta på tills du är med från början, och som kommer att ske snart. Vet att MÅNGA tycker som jag. Kämpa på o kör hårt Sjödin. Vi ses i Mora på söndag...

2008-09-18 @ 16:09:04
Postat av: Anonym

2008-09-18 @ 17:26:46
Postat av: simon

tråkigt med förlust . Hoppas på en riktigt bra match mot Mora , och ett par fina tacklingar från din sida ;)



och alltid kul med positiv kritik

2008-09-18 @ 23:34:41
URL: http://avander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0