Rockband

Helvete.

Skrev just ett råskönt inlägg om grabbarnas svikande idag. Innebandy före rockband.
Till läsarsveriges stora sorg försvann tyvärr det inlägget någonstans ute i cyberrymden. Jag råkade trycka på fel tangent, och vips så var 20 minuters hårt arbete 100% förgäves.

Aktuell status:
Ligger i nummer 23 Freddie(got fingered)Höggrens myspysiga plyschsoffa och gottar mig av lite olika anledningar.
1. It's friday.
2. En träningsvecka har passerat.
3. Har tre säsonger entourage att hugga tänderna i på hemmaplan senare.
4. It's fucking friday!

Dagens bedrift:
Ass coach Sam Hallam (uttalas Sääm Hallääm), a.k.a SuperSam lyckades vinna straffturneringen idag på träningen. Extra gott för honom eftersom han med största sannolikhet under förmiddagen rensat nåt gammalt förråd hemma när han skrapade ihop prispåsen. Hur som haver. Tack ska du ha, de gjorde du bra, Sam sam sam!

Dagens fakta:
Kalla pommes på en pizza = inte top notch!

Dagens snilleblixt
Går solklart till mig. Under oerhört stressiga förhållanden på jobbet fick jag en ruskigt bra affärsidé. Ska börja trycka upp tröjor med sköna slogans där fram och mitt namn och nummer på ryggen. Säljs sedan till mycket förmånligt pris.
Vem vill ha den första?

Dagens återkomst:
Perry Johnson. Kom hem från Calgary med ett leende på läpparna och grus i fickorna. Gjorde hela laget besviket när det visade sig att han varken tagit med kepsar, stealth-klubbor eller billiga iPods till boysen. Riktigt dålig lagkamrat!

Dagens Daggen:
Går faktiskt till Daggen idag. Det var hårfint mellan honom och ett par andra men motiveringen är följande.
"Daggen vinner priset idag för att han helt enkelt är sig själv. Han är bäst på att vara Daggen."



Chai-latte någon?


              // #81

Kommentarer
Postat av: r

boka upp mig genast på en av tröjorna!

2008-09-20 @ 16:29:33
Postat av: Bloomer

Ja tar en tröja jag med

2008-09-20 @ 20:11:42
Postat av: MIMMI

Jag med!!

2008-09-20 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0