"Vinnaren...lilla jag"

Folks, people, fellas, compadres...i'll give you: FRIDAY!

Ligger (as usual) i en soffa såhär på eftermiddagen. Just nu befinner jag mig hos grannen. Ett yngre par med rolig humor och dålig musiksmak. Vi har en skön relation. Jag tar min dator, en smörgås och knatar över..simple as that.
Mannen här i huset är något av ett sportfreak. Han håller på konstiga och i mina ögon skitdåliga lag. Gnaget, och Modo.
Ganska pinsamt anser jag men vi har ju de där med åsiktsfriheten så jag lär väl acceptera även hans tveksamma tänkande.

En liten round up av veckan måste komma till här känner jag:

Match i onsdags. Sundsvall hemma. Vinst med 5-4, riktigt jävla gött. Självklart hördes röster från neggfolket som va så gryymt besvikna på sista perioden. Men det skiter jag i. När vi går till play off i höst så är nog de flesta rätt nöjd med att vi tog de här tre poängen.
Har jobbat en vecka till. Har varit full fart ute på team sportia...not. KSK-aren Per L, som för övrigt verkar ha många fans här på bloggen, har dumt nog startat krig mot mig.
Det hela började med att han busigt erkände att han pyst mitt bakdäck precis innan jag skulle iväg på träning. I gengäld släppte jag ut luften i båda hans däck och täntke att de är väl bra med de. Men så kommer han och hävdar att jag ätit upp hans knäckebröd och det hela är igång igen. Vi får se vart de leder..vem som börjar grina först, Perra förmodligen.

Eftersom det är fredag så är det dags för...

...Veckans Lista:

Veckans måltid:
Tre veckor gammal matlåda innehållande söndersmulad pasta med nåt som en gång i tiden var skinksås. Borde ha slängt den.

Veckans brunk:
Peppe Lundh brunkade cleans(frivändningar)som självaste Ronnie Coleman idag efter träningen. Strongt!

Veckans myspys:
Hos Bülow igår kväll. Lite hockey, lite fika, mycke mys. Med en unge i famnen och två gapandes på övervåningen bjöd han ändå på en trevlig kväll i huset där man alltid känner sig välkommen.

Veckans Daggen:
Alltid svårt, men den måste nog gå till Daggen den här veckan också. Han har kämpat, han har skrikit i falsett och nu har han dessutom blivit en riktig playmaker. Grym macka på bladet senast, och 1-0 var i hamn.
Tätt bakom kommer Kindahl som följt Gibbans fotspår och var riktigt fightsugen igår på träningen. Om inte tre grabbar hade hållt fast honom hade det nog varit kört för vår käre Fredda.

det var veckans grejjer för nu.
Om någon tycker jag missat något, hör av er!

Gameday på söndag, treeee pinnnnarrrr äre som gäller =)

hare gött! peacee


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra spelat i onsdags. Jag håller tummarna att de går lika bra på söndag =)

Skön blogg föresten ;)

2008-09-27 @ 09:48:17
Postat av: bongo

Dennis Persson stänkte in sitt första mål i Timrå idag i 4-5 segern över LHC. Han har sett lite vilsen ut och tappat pucken ganska lätt i försvars zon i alla matcher men det verkar som det börjat släppa lite nu för honom, då han börjar se mer bekväm ut med pucken än tidigare.



Rapport 1 avlagd :)

2008-09-27 @ 19:04:43
Postat av: Anonym

Jeppe sama (Samuelsson) näta också för Timrå, även det hans första för säsongen.

2008-09-27 @ 19:59:28
Postat av: Henke

Tjenare har följt din blogg nu i några år och har börjat sakna dina galna filmer från usatiden, finns de kvar eller försvann de när du flyttade hem igen? Kämpa på nu ska bli spännande att följa dig även denna vintern!

2008-09-28 @ 08:53:49
Postat av: chuk bass

hello!

I'm in love in Blaire Waldorf. what should i do show?

2008-09-28 @ 21:25:49
Postat av: Anonym

Hoppas ni skäms i dag, aldrig sett Bofors så viljelöst som i dag. Ingen vilja,är det möjligen protest mot Arvidsss0n?

2008-09-29 @ 06:51:16
Postat av: chuk bass

yeah arvidsson is not the best coach in the world.

2008-09-29 @ 17:07:18
Postat av: zwubb

Går inte att påverka det förgågna, nu ser jag framåt mot en riktigt bra inställning ikväll, se till att jaga på de andra killarna ikväll gibbs.

Nu jävlar är det 3 nya pinnar som gäller !!

Lycka till!

2008-10-01 @ 12:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0