My life as a movie.

Om mitt liv vore en film så skulle jag defintivt låta mig själv spela huvudrollen. Inte enbart på grund av mina outstanding skådespelarkvaliteter, utan även för att jag är nog den som har i särklass mest erfarenhet av Viktor Gibbs och därmed bäst skulle kunna axla rollen som denne nutida superhjälte.
Genren skulle nog klassas någonstans mellan en spännande thriller och en romantisk komedi. Fast romantiken å sin sida skulle nog mest kunna liknas vid den klassiska "kärleken till sporten" istället för något originellt hundtrick som man hellre hade hoppats på..men som i alla magnifika draman kommer en tvist någonstans mitt i filmen. En definierad händelse som markerar starten på vad som brukar vara en mörk kvart för filmens lucky star. Men eftersom huvudrollen i filmen om mig, Viktor Gibbs, ända tills nu haft ett relativt händelselöst och tragiskt liv, så tror jag att tvisten kommer medföra ljusare tider och gränslös lycka. Då jag känner att jag är mer eller mindre inblandad så kan jag bara hålla tummarna för att denna tidsram i mitt fall sträcker sig längre än de 15 minuter vi är så vana vid i filmens värld...



Nu står fröken M-town och tjatar om raggmunk och fläsk.

Peace


Kommentarer
Postat av: jess

man kan faktiskt säga att ni är ett blåbärsgäng

fiffigt tänkt ,jag vet ;D

2009-02-04 @ 21:24:16
Postat av: sofia

Tackar för dina enastående parapsykologiska kunskaper! Nyckeln återfanns långt in i mörkret under soffan! Tack så mycket medium! :)

2009-02-07 @ 14:25:14
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: sofia

Tackar för dina enastående parapsykologiska kunskaper! Nyckeln återfanns långt in i mörkret under soffan! Tack så mycket medium! :)

2009-02-07 @ 14:25:19
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: hej

dålig uppdatering

2009-02-08 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0