Skandalernas man

Tisdag. "Ta tag i livet"-tisdag.
Om man bortser från måndagen (vilket många verkar önska) så är det här veckans första dag.
Det är idag vi har skakat av oss bakfyllan, spottat ett par gånger i nävarna och kommit igång med vardagen igen.
- Nu är det bara fyra dagar kvar, tänker vi och ler lite grann inombords med den kommande helgen inom klart synhåll.

Någon sa att det var alla hjärtans dag nu i helgen också. Valentine's day. Vem var den där Mr. Valentine egentligen?
Måste väl vara få personer i historien som fått så många att känna sig så ensamma på en och samma dag.
De hemlösa beklagar sig nog ungefär lika mycket över det här eviga firandet av Jesus födelsedag då den där ensliga bänken i parken är lite kallare än vanligt men näst efter det så kommer den 14e februari. En dag fylld av middag för två, biohångel och en och annan nervös friare som kommit på den geniala idén att gömma vigselringen i efterrätten.

Tänkte i år sålla mig till skaran olyckliga singlar. Köpa mig en redig chokladask, öppna upp en kvarglömd julmust och bara moffa i mig i brist på eftertraktat sällskap och gränslös kärlek.
Eller så röker jag mig jättehög på marijuana, tar en bild på mig själv i det tillståndet (gärna med bången i handen) a lá Michael Phelps och skickar snabbt in konstverket till aftonbladet. Kanske blir jag avstängd. Kanske bara bespottad av allmänheten. Men då tar jag den smällen. Faktum är att sen Tallinder, Husse och Lilja levde rövare i sthlm där för några år sedan så har det hänt allt för lite inom hockeysverige. Men nu får det vara slut på det. Nu sätter vi ribban.
Ger folket det dom vill ha.
Nu startar vi kampanjen, Fler skandaler i HockeyAllsvenskan.


think about it...tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på skvaller..

https://www.flashback.info/showthread.php?t=765441

2009-02-10 @ 13:38:17
Postat av: Anonym

Så får sällskap 02.00 på lördag, du behöver inte känna dig ensam hela kvällen Gibban;)

2009-02-10 @ 17:41:57
Postat av: j

Ja men få se på en skandal då.

2009-02-10 @ 20:22:41
Postat av: ström

jag står bakom!

2009-02-10 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0