Yehooo!

Big up youself!

Sitter och vaktar mittpostitionen i grannarnas hörnsoffa. Eller det är nog ingen hörnsoffa. Det är en tresitsare med en sån där devan som är så populärt these days. Själv har jag en med två sits. En blå sådan. Den kan man fördelaktligen sova i om man känner för det. Mattias "Salloway" Sahlén prenumererade på den posten under förra sommaren.. länge sen jag såg till honom nu dock. Ryktas om att han gått och blivit kär..tråkigt att tappa ännu en krigare till kärleken.

Idag skulle jag tvätta. Det är inte något jag vinner världsmästerskap i. Dock gör jag alltid mitt bästa. Med blandade resultat. Jag lyckades få proppen att gå ganska snabbt. Tror att han gick hem, för jag har inte sett till honom på hela kvällen.

Idag har jag jobbat. På Team Sportia. Har fått order från överbefäl Jenny "Blondinbella" Nilsson om att skriva om mer jobb på bloggen och framförallt om mer Jenny.
Tror nog att många vet vem det är jag pratar om. Tjejen med stort J. Kommer alltid till arbetsplatsen med ett perfekt hårsvall och en ny klädstil. Säljer kläder som ingen annan men har en liten tendens att bli lite smånervös vid telefonsamtal och får tredubbel tunghäfta vilket ofta får mina skrattmuskler att fnittra till lite. Självklart på ett ömt och kärleksfullt sätt. Men ändå.
No worries though Jempa, you know i like you =)

Imorgon har vi match.
Växjö.
Borta.
40 mil borta.
Underbart. Jag får spela igen. Ska tydligen agera speldosa mellan brunkarna Bengt-Anton Gustafsson och Patrik "inte så snabb i förflyttningarna" Lundh.
Kan bli kul =)

Have a good night!

Laterskaters

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha go är du!

2009-02-27 @ 08:55:21
Postat av: Anonym

lågt av dig gibban, riktigt lågt.

2009-02-27 @ 19:35:22
Postat av: Emma

Du är bra på att skriva bloggar:) skojskoj å läsa dom:)

Men du, du borde spela i Brynäs:D du skulle nog passa finfint där:) och så finns ju många trevliga människor som du känner här i Gävle:)

Eller vad tycker du?:D

2009-03-02 @ 16:54:44
Postat av: Bik supporter

Gibban skaru sluta i Bofors... det står så på kanon.. det får du inte

2009-03-04 @ 07:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0