The Drummer

Bloggen har dött gott folk. Vi är inne i januarilunken nu och det finns inget att skriva om. Nothing, nada..inte just idag i alla fall.
Hockey blir rätt jobbigt att tjata vidare om i varenda inlägg även fast det är vad som präglar vårt liv till 90%.
Just nu har jag det ganska struligt. Stukade foten i fredagsmatchens första byte. Vi tejpade det i pausen och jag lirade vidare resten av matchen.
Igår kunde jagi nte träna och idag när jag skulle testa på värmningen så var olyckan framme igen.
Bülow fick för sig att dra på ett direkt skott på zonspelet när alla är framför målet. När han höjde klubban tänkte jag att det inte finns en chans att han skjuter i det läget. Men han tänkte visst inte likadant och drog till rätt bra. Eftersom jag var oförberedd tog skottet rätt på mitt finger framifrån och det gjorde rätt ont. Drog ur fingret ur handsken och såg att det började droppa blod direkt.
Så nu ligger jag här med ett svullet tejpat finger, en fot på bättringsvägen och ett stort bekymmmer att hitta rätt bokstäver på tangentbordet.
Antar att det är nu man ska gilla läget, hehe.

Men eftersom det är söndag idag, allas favoritdag, så ska jag dela med mig av ett rätt kul videoklipp.
Inspelat under the good ole days i Västerås. Detta var en tid då jag hade mycket energi och lite att göra.


Jag ger er.....Trummiskungen!







Kommentarer
Postat av: luffen

hahahaha vilken jävla trummis! kan ju va den bästa filmen som ligger på tuben nu!

2009-01-18 @ 13:34:41
Postat av: Sebban

hahaha !

Vilken jävla bra trummis , bra träning för armarna ? =)

Jag såg när du fick skottet på fingret jag trode ärligt talat att Bulow inte skulle skjuta eftersom de var folk ivägen men...han gjorde de.

Lycka till i kväll mot Huddinge hoppas på 3 pinnar , ska du spela om du har ont ? :D

2009-01-18 @ 14:17:14
Postat av: henk

Härligt att du näta idag.

2009-01-18 @ 21:00:48
Postat av: zwubb

Grattis till segern, och till målet. Snyggt att ta tacklingsförsöket som en kilppa för att sedan skrinna upp och sprätta upp den i krysset. Jävligt snyggt och förnedrande för han som trilla på arslet i mittzonen.

Bra match överlag.

2009-01-18 @ 21:49:54
Postat av: J

Du kan vara den mäktigaste som infinner sig i Karlskoga just nu... TT skuggar.

2009-01-19 @ 11:43:01
Postat av: the j

du är ju den svenska varianten av den där norska youtubekillen med stort, fluffigt hår som bland annat klippt ihop en konstig beatbox! Kan du inte prova att göra en beatbox du med, bara för att liksom bevisa att sverige tar upp kampen?

2009-01-20 @ 08:04:32
URL: http://bujs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0