Viktorpedia.

Hallå komrads!

I brist på kreativitet och värd information att skriva ner har jag lämnat er med nothing but old crap.
Ur mina högtalare rullar just nu en klassisk 90tals discodänga med en titel som ser ett tecken, vilken kan det vara?!

I saw the sign såklart med Ace of Base.

Softarsoffan och jag kör ett klassikt deg-vm där jag legat med datorn och hon med min korsordstidning. Tyvärr visade det sig nästintill omöjligt att utföra sexuella handlingar med både datorn och tidningen så vi nöjde oss att använda dem till sitt ursprungliga syfte.

Ikväll: Semi fucking final i JVM där jag ska hejja som en tok på vårt kära moderland.

Imorgon: Match mot björkarnas löv från skitstaden Umeå (no offense Vanessa) kl 16.00.
Hur skitig staden är on a daily basis är svårt för mig att avgöra men jag vet så mycket som att när vi var där i november och förväntade oss sol och två decimeter snö möttes av ett regnigt och dimmigt landskap med mycket kvar att önska.

Där av min fördömande attityd. Forgive and forget.



Med dessa snabba, intensiva rader signar Viktor Gibbs ut för denna gång men hänvisar till sin mobiltelefon om övrig info angående precis vad som helst önskas.

Peace?, som man säger vid thanksgiving-middagen.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Non taken.. Kan för tillfället hålla med dig till 1000. Men jag vet inte riktigt om Karlskoga skulle vara mycket bättre;) Och angående vädret, det är inte riktigt rättvist att du bedömer staden genom det. Men som sagt. Skit Umeå.

2009-01-03 @ 23:13:39
Postat av: vanessa

Non taken.. Kan för tillfället hålla med dig till 1000. Men jag vet inte riktigt om Karlskoga skulle vara mycket bättre;) Och angående vädret, det är inte riktigt rättvist att du bedömer staden genom det. Men som sagt. Skit Umeå.

2009-01-03 @ 23:14:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2228
Postat av: bikare

LYCKA TILL i kväll.. underbart å se dig trycka till i sargen.. de är inga fula saker snygga tacklingar å hårda.. like it.

2009-01-04 @ 09:57:46
Postat av: Förstafemman

Hoppas du proppar fjollan gästrin ikväll

2009-01-04 @ 12:42:51
Postat av: Alurian

Men vad var det med domaren? Var han köpt eller var han bara otroligt dålig?

2009-01-04 @ 22:17:00
Postat av: ...

Fy fan vad fräknar du har !

BTV,Good luck in the fortsättning ;)

2009-01-07 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0