The Seal is the Real Deal

Jag hoppas alla förstått att jag varit på vift. Närmare bestämt in The Seal. Mer känt för er svenskar som Sälen. Inte att förväxlas med det smällfeta blödjuret vid samma namn.
Det var galet kul! Men jag börjar tvivla på att jag kan ha tråkigt när det vankas fest. För det har aldrig hänt..inte vad jag kan minnas i alla fall (hehe).
Nå väl. Det börjar krypa lite i läsartarmen har jag märkt och lite påtryckningar har kommit om updates. Men som sagt. Min facebookstatus har aviserat vart jag är och vad jag håller på med ungefär sen år 300 f.kr så det borde inte kommit som någon överraskning för någon. Om man skulle vilja leka lite halvsmart och göra en matematisk uträkning på det här så skulle man kunna slå fast följande:

Jag har cirka 200 läsare här varje dag. Jag har 899 vänner på facebook at the moment. Det betyder att jag har 700 läsare till godo innan någon kan komma och påstå att dom inte vet vad jag har för mig. End of story ;)
Apropå på facebook och dess vänner. Som sagt så confirmade jag stolt min 899e idag. Tänkte börja ringa runt till allihop när jag förhoppningsvis spräcker 900 här någon gång snart. Liksom för att visa min uppskattning. Lär ju inte vara några problem eftersom man känner alla så väl, eller?
Vänta jag fick en idé.
Kan inte alla mina facebookvänner börja ringa mig från och med imorgon.
Tror det är Andreas Andersson som startar upp det hela. Sen kör vi i bokstavsordning hela vägen igenom. Enligt mina beräkningar borde vi vara klara någon gång runt 2012. Lagom till Sommar-OS. Perfekt!

Spread the word!



Nu lär gibban sova. På återhörande när jag tagit tag i mitt liv. Det börjar med X antal kilo tvätt imorgon..

Ciao


Kommentarer
Postat av: bongo

Så då har man återaktiverat sitt konto på fenomenet facebook och lagt till dig! Såg att du var vän med Moe också.



Bongo out

2009-03-10 @ 18:31:03
Postat av: Anonym

den väsentliga frågan: känner du verkligen alla dessa människor väl eller har du endast suttit och nött "personer du kanske känner"-applikationen för att kunna glänsa med ditt ofantligt stora vänantal i exempelvis ett blogginlägg? (;

2009-03-11 @ 09:00:54
Postat av: the j

(av johanna som allt oftare glömmer att signera sina kommentarer)

2009-03-11 @ 09:02:13
URL: http://bujs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0